سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و در پى جنازه‏اى مى‏رفت ، شنید مردى مى‏خندد فرمود : ] گویا مرگ را در دنیا بر جز ما نوشته‏اند ، و گویا حق را در آن بر عهده جز ما هشته‏اند ، و گویى آنچه از مردگان مى‏بینیم مسافرانند که به زودى نزد ما باز مى‏آیند ، و آنان را در گورهاشان جاى مى‏دهیم و میراثشان را مى‏خوریم ، پندارى ما از پس آنان جاودان به سر مى‏بریم . سپس پند هر پند و پند دهنده را فراموش مى‏کنیم و نشانه قهر بلا و آفت مى‏شویم . [نهج البلاغه]
گوکه در گذرزمان

ای چرخ فلک خرابی از کینه ی توست          بیداد گری   شیوه ی   دیرینه ی  توست

ای خاک اگر سینه ی تو      بشکافند          بس گوهر قیمتی که در سینه ی توست

شهیدان و جوانان ناکام:

جنت شهید همان ودیعه ای است که از روز ازل در فطرت او نهادیده شده است وشهید است که به ندای فطرت خویش لبیک می گوید وپرنده دل او هنگام رسیدن به جنت شهادت از شوق وصول نغمه های وصال سر می دهد که همین الحان خوش اوست که هفت آسمان را مجذوب خویش کرده.    

خدایا ما را شراب حضور ده نه سراب حصول که جایی که حضور تو نبا شد سرابی بیش نیست ومگر آب حیات شهدا چیزی جز شراب حضور است ومقام عند (عند ربهم یرزقون ) 

روستای باستانی گوکه در طول 8 سال دفاع مقدس دوشهید والامقام وچندین وچند جانباز و آزاده تقدیم انقلاب وامام شهدا نموده است که ما مردم این روستا وام دار آلاله های همیشه زنده وجاویدان این  روستا هستیم .

برای دیدن عکس ها در سایز بزرگ روی عکس ها کلیک کنید.

                              یادمان شهیدان والامقام روستای گوکه

متاسفانه در سال های اخیر جمعی از جوانان گوکه جانشان را بر اثر بیماری یا تصادف از دست داده اند که در زیر تصاویر برخی از آنها دیده می شود.

فاتـــــــــــــــــــحــــــــــــــــــــــــــه یادتـــــــــــــان نـــــــــــــــــــــــــــــرود.

                                                  یادمان جوانان ناکام گوکه


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط عبدالرضا(راشید )نوری 93/10/4:: 10:29 عصر     |     () نظر


ابزار وبلاگ
طراحی سایت